.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استفاده از روتن مولر در تیم های فوتبال بانوان

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: ما حاضريم از مولر در تيم‌هاي مختلف پايه فوتبال كشور حتي بانوان استفاده كنيم تا از تجربيات وي بهره‌مند شويم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، علي كفاشيان در مورد بركناري سرمربي تيم ملي فوتبال ايران افزود: علي‌ دايي و بازيكناني امثال او سرمايه‌هاي فوتبال هستند كه بايد از اين سرمايه‌ها استفاده كرد و نبايد آنها را از ورزش دور نگاه داشت.
وي ادامه داد: هر گونه تغيير و تحول در تيم ملي داراي حساسيت بالايي است كه نياز به فرهنگ‌سازي دارد و تعويض علي‌دايي نيز به دليل صلاحديد و نظرهاي رده‌هاي بالا و مجمع بوده است.
كفاشيان اظهار داشت: علت انتخاب محمد مايلي‌كهن به سمت سرمربيگري تيم ملي به دليل سال‌ها تجربه در عرصه‌هاي مختلف مربيگري در تيم‌هاي فوتبال كشور و شناخت تيم است.
كفاشيان اضافه كرد: راه براي علي‌ دايي بازيكن محبوب و ستاره فوتبال كشور باز است و او مي‌تواند به فعاليت خود در رده‌هاي مختلف تيم ملي و فوتبال كشور ادامه دهد.
وي با اشاره به حضور روتن‌ مولر در تيم ملي فوتبال كشور تصريح كرد: مولر تا پايان قرارداد خود با تيم ملي فوتبال همكاري لازم را خواهد داشت و با توجه به شخصيت روتن مولر، سرمربي جديد تيم ملي در صورت لزوم از ايشان براي حضور در تيم ملي دعوت به عمل مي‌آورد.
كفاشيان افزود: ما حاضريم از مولر در تيم‌هاي مختلف پايه فوتبال كشور حتي بانوان استفاده كنيم تا از تجربيات وي بهره‌مند شويم.
رئيس فدراسيون فوتبال با بيان اينكه بايد سطح محتوي و كيفيت ورزش در كشور را بالا ببريم اظهار داشت: علت قرار نگرفتن جايگاه ورزش كشور در رده‌هاي بالا، عدم سرمايه‌گذاري كافي و عدم سازماندهي در انجام كارها بر طبق ضوابط مشخص است.
وي با بيان اينكه توان ورزش در كشور بسيار بالا است، خاطر نشان كرد: بايد با برنامه‌ريزي مشخص و زمان‌بر به جايگاهي كه انتظار مي‌رود، رسيد البته نبايد حضور تعداد تيم‌ها و رشته‌هاي مختلف ورزشي را در المپيك ناديده گرفت، مسئله‌اي كه به دليل عدم كسب نتيجه تيم‌ها در المپيك فراموش شده است.
كفاشيان با اشاره به اينكه هنوز در بسياري از مسائل فوتبال ورود نكرده‌ايم، بيان داشت: بايد بر همه امور فوتبال مسلط شويم تا بتوانيم مسايل و مشكلات فوتبال كشور را به درستي حل كنيم.
وي از تمام مربيان و صاحبنظران در فوتبال خواست تا همفكري لازم را در زمينه حل مشكلات فوتبال در زمينه‌هاي مختلف با اين فدراسيون داشته باشند.
كفاشيان با اشاره به برنامه تلويزيوني 90 و توجه به مسائل ليگ و داوري مسابقات فوتبال تصريح كرد: با توجه به اين مسئله كه همه افراد داراي نقاط ضعف و قوتي هستند، ما از بيان مسائل و مشكلات فوتبال كه به آن پرداخته مي‌شود خوشحال هستيم.
وي اضافه كرد: فوتبال داراي بخش‌هاي مختلفي نظير نونهالان، اميد، بزرگسالان، ليگ برتر، داوري و ‌... است كه تنها پرداختن به موضوع اشتباهات داوري و ليگ در كوتاه مدت پاسخگو خواهد بود و در درازمدت بيننده به دليل برخوردهاي زياد خسته خواهد شد.
كفاشيان از دست‌اندركاران برنامه تلويزيوني 90 خواست كه به انتقادهاي سازنده در فوتبال نيز بپردازند و مشكلات و نظرات خود را كه موجب حمايت از تيم‌هاي باشگاهي و فوتبال كشور مي‌شود، ارائه كنند و انتقادهاي سليقه‌اي را كنار گذاشته و به فوتبال فكر كنند.
وي با اشاره به رفتارهاي غير ورزشي برخي از ورزشكاران اذعان داشت: امسال كميته‌هاي فرهنگي در باشگاه‌ها فعال شده و 75 نماينده فرهنگي در ورزش فوتبال شكل گرفته است كه در اواسط امسال با توجه به فعاليت‌هاي كه انجام خواهند داد، اقدام‌هاي خوبي را در زمينه تيم‌هاي پايه، نوجوان و جوان صورت مي‌گيرد.
كفاشيان با اشاره به اينكه بايد بخشي از باشگاه‌ها در اختيار اهلش قرار گيرد تصريح كرد: دولت بايد اماكن ورزشي را به دست اندركاران ورزش دهد تا كمكي به جامعه ورزش صورت گيرد.
وي اضافه كرد: بايد قوانيني در اين زمينه وضع شود و اماكن ورزشي به بخش‌خصوصي كه مي‌تواند چند رشته ورزشي را اداره كند سپرده شود تا ورزش كشور با مشكلي مواجه نشود.
رئيس فدراسيون فوتبال در ادامه مشكلات تيم فوتبال داماش را مديريتي دانست و سقوط اين تيم را هشداري براي جامعه ورزش گيلان عنوان كرد.
وي ادامه داد: وقتي مديريت تيم در اواسط فصل تعويض مي‌شود تا زماني كه مدير جديد بتواند امور را در دست گيرد به تيم صدمه وارد مي‌شود.
كفاشيان گفت: اگر ساختار فوتبال با تجاري شدن و خصوصي بودن به درستي سر جاي خود قرار نگيرد در فوتبال سريع به زمين مي‌خورند.
وي بيان داشت: بايد استانداردهاي لازم براي قوانين باشگاه‌داري، حق پخش، كمك دولت و ... تعريف شود.
رئيس فدراسيون فوتبال خاطرنشان كرد: امسال سال باشگاه‌ها و سال اصلاح مقرارت و قوانين و پايدار شدن باشگاه‌ها خواهد بود كه بدون دغدغه به باشگاه‌داري بپردازند.
وي خواستار تشكيل كميته‌اي براي حل مشكلات فوتبال استان شد و از رئيس هيئت فوتبال خواست همكاري بيشتري را با اداره كل تربيت بدني استان داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.